Naším posláním je pomáhat menším a středním firmám navyšovat tržby, díky efektivnímu využití výkonnostního online marketingu.

 

Něco málo o Digiforce a v jakých případech jste tu zbytečně.

AHOJ, JMENUJI SE MATĚJ ULVR, JSEM ZAKLADATELEM PROJEKTU DIGIFORCE A VÝKONNOSTNÍ ONLINE MARKETING DĚLÁM UŽ 8 LET.

Pravděpodobně se ptáte, stojí tohle za mojí pozornost?
A bohužel, pro mnoho čtenářů je odpovědí, že NE, nestojí.
Následně uvádím případy, kdy jste tu opravdu zbytečně:

1. Pokud hledáte návod na rychlé zbohatnutí na internetu, jste tu špatně.

Mnoho lidí zaměňuje online marketing za návod na rychlé a snadné zbohatnutí.
A já to chápu, nakonec mě také před lety dostala do tohoto oboru kniha od chlapíka, který sliboval, že svoje milióny v pasivním příjmu vydělám nejpozději do konce roku, nejlépe ve stínu palmy na tropické pláži.

To se samozřejmě nestalo. Brzy se ukázalo, že les je hlubší než jsem si myslel. Poskládat puzzle dohromady stálo roky vyčerpávající práce a úsilí, narazil jsem na spoustu pastí a slepých uliček. Musel jsem se dokonce odstěhovat na čas do zahraničí, abych se dostal k těm správným lidem.

V posledních letech jsem se podílel na řadě projektů, které se z nuly a s minimálním kapitálem dostaly do sedmiciferných čísel během několika měsíců. Dobře zvládnutý online marketing může katapultovat vaše podnikání a zisky do výšin, o kterých jste ani nesnili. Ale musíte vědět, co děláte, nebo najít člověka, který to ví. Je třeba ho však využít pro správně nastavený projekt, který přináší lidem hodnotu.

2. Pokud si neuvědomujete význam digitálního marketingu pro úspěch vašeho podnikání.

Nezáleží na tom, jestli máte podnik, který nemá s internetem zdánlivě nic společného. Můžete mít kavárnu, provozovat fitness centrum, nebo vlastnit kamenný obchod, dnes už na tom nezáleží. Věci jsou v pohybu, konkurence sílí každým dnem a reálný svět se s tím internetovým čím dál tím více prolíná.
Pokud prodáváte koncovým zákazníkům, bez ovládnutí digitálního marketingu nabíráte obrovskou konkurenční nevýhodu, která vás dříve nebo později může potopit.

3. Pokud nevěříte v placenou reklamu a hledáte metody získávání návštěvnosti zdarma.

Neustále narážím na poutavé články o tom, jak získat návštěvnost na web zdarma.
Jak získat lidi, aby vás zadarmo propagovali. Jak už nikdy nebudete muset vyhazovat peníze za reklamu, protože díky tomuhle triku získáte návštěvníky zdarma.
Zní to úžasně, ale dlouhodobě to nefunguje.
Organický dosah sociálních sítí je mrtvý. Smysluplná affiliate propagace stojí značné úsilí a nese svá rizika.
SEO, které by vám mělo přivádět návštěvnost zdarma, stojí v zajímavých odvětvích nemalé sumy a moře času.
A po tom všem skončíte v rukou algoritmu, který se může kdykoliv změnit.

Nejlepší cesta, jak dlouhodobě navýšit tržby ve svém podnikání, je naučit dělat online reklamu s pozitivní návratností investic.
Hledat návody o návštěvnosti zdarma je ztráta času, to si raději zajděte do kina nebo na procházku, výsledek bude stejný, akorát to bude lépe strávený čas.

Jste pořád se mnou? Skvělé! Co zde tedy můžete očekávat?

Dozvíte se konkrétní kroky pro nasazení reklam s vysokou návratností.
Přinášíme to nejlepší, ověřené postupy a metody ze zahraničí, které zde ještě otestujeme a upravíme tak, aby přinášely maximální výsledky v České republice a na Slovensku.

Tyto metody vám předáme ve srozumitelné formě, abyste věděli, co je třeba udělat, ale také jak to udělat. Pro aplikaci postupů nemusíte být velká korporace s milionovými rozpočty na marketing.
Náš projekt nestojí na prodeji informačních projektů jako od mnohých jiných v oboru, kterým chybí praktická zkušenost. Naší hlavní činností je každodenní správa online kampaní pro klienty.
Nečekejte polévku pro duši…

Možná jste se již zúčastnili různých kurzů, přednášek a školení, ze kterých jste odcházeli nadšení a motivovaní, se skvělým pocitem, že teď už všechno půjde samo, ale druhý den ráno po probuzení si uvědomíte, že jste tam, kde jste byli.

Neprodáváme motivační školení, všechny kurzy obsahují strategie vedoucí k jediné věci a tou je předvídatelné navýšení tržeb ve vašem podnikání.

Jak nám můžete důvěřovat, že víme, co děláme?

Nejsnadnější a nejchytřejší možností je podívat se na náš blog. Získáte na něm hodnotné informace zdarma a sami se přesvědčíte, jestli víme, o čem mluvíme.

Díky a přeji Vám mnoho úspěchů ve vašem podnikání.

Matěj Ulvr v naší společnosti pracoval od 01.10.2015 do 31.05.2017 na pozici on-line specialisty. Měl na starosti výkonnostní kampaně, kde jsme od jeho nástupu zaznamenali citelné posílení jejich výkonu. Přínos byl především u placených kampaní na Facebooku, kde přesné cílení s častou optimalizací reklam přinášelo vysokou návratnost investovaných prostředků.

Ing. Stanislav Zima

Marketingový ředitel, EXIM tours, a.s.

Zajímá vás jak jsem se dostal k ziskovým kampaní a jaké je pozadí vzniku projektu Digiforce? Zde si můžete přečíst můj osobní příbeh.

Lidé v Digiforce:

Matěj Ulvr

Matěj Ulvr

Online stratég & sales funnel manager

Jeho posláním je pomoci vám růst díky efektivnímu využití výkonnostního online marketingu. Přečtěte si více o tom, jak se dostal k ziskovým online kampaním.

Vanda Seidlová

Vanda Seidlová

Péče o zákazníky & obchod

Marketingová specialistka, která je tu pro vás, aby vám pomohla.

Ing. Nikos Chaliamantas

Ing. Nikos Chaliamantas

Specialista výkonnostního marketingu

Precizní online marketér orientovaný na výkon a dosažení co nejvyšší návratnosti vložených prostředků. Specializuje se na Google Ads, Sklik a Facebook.

Radek Mikulka

Radek Mikulka

Video produkce

Radek zajišťuje kompletní produkci videí, jako zkušený copy-writer dokáže také připravit scénář na míru, zajistit natáčení, střih a formát videa přizpůsobit pro jednotlivé marketingové platformy.

V případě zájmu nám napište přímo nebo vyplňte kontaktní formulář.

Pro dotaz ohledně správy kampaní:

14 + 11 =

 

© 2018 digiforce, s.r.o.®

 

Naším posláním je pomáhat menším a středním firmám navyšovat tržby, díky efektivnímu využití výkonnostního online marketingu. Přinášíme vám ty nejlepší ověřené postupy a metody zaměřené na získání co nejvyšší návratnosti z reklamních kampaní.

SLEDUJTE NÁS

Naším posláním je pomáhat menším a středním firmám navyšovat tržby, díky efektivnímu využití výkonnostního online marketingu.

 

Něco málo o Digiforce a v jakých případech jste tu zbytečně.

Ahoj, jmenuji se Matěj Ulvr, jsem zakladatelem projektu Digiforce a výkonnostní online marketing dělám už 8 let.

Pravděpodobně se ptáte, stojí tohle za mojí pozornost?

A bohužel pro mnoho čtenářů je odpověď, NE nestojí.

Zde jsou důvody:

  1. Pokud hledáte návod na rychlé zbohatnutí na internetu, jste tu špatně.

Mnoho lidí zaměňuje online marketing za návod na rychlé a snadné zbohatnutí. A já to chápu, nakonec mě také před lety dostala do tohoto oboru kniha od chlapíka, který sliboval, že svoje milióny v pasivním příjmu vydělám nejpozději do konce roku, nejlépe ve stínu palmy na tropické pláži.
To se samozřejmě nestalo, brzy se ukázalo, že les je hlubší než jsem si myslel. Poskládat puzzle dohromady stálo roky vyčerpávající práce a úsilí, narazil jsem na spoustu pastí a slepých uliček. Musel jsem se dokonce odstěhovat na čas do zahraničí, abych se dostal k těm správným lidem.

V posledních letech jsem se podílel na řade projektů, které se z nuly a s minimálním kapitálem dostaly do sedmiciferných čísel během několika měsíců. Dobře zvládnutý online marketing může katapultovat vaše podnikání a zisky to výšin, o kterých jste ani nesnili. Ale musíte vědět, co děláte, nebo najít člověka, který to ví. Je třeba ho však využít pro správně nastavený projekt, který přináší lidem hodnotu.

  1. Pokud si neuvědomujete význam digitálního marketingu pro úspěch vašeho podnikání.
    Nezáleží na tom, jestli máte podnik, který nemá s internetem zdánlivě nic společného.

Můžete mít kavárnu, provozovat fitness centrum, nebo vlastnit kamenný obchod, dnes už na tom nezáleží, věci jsou v pohybu, konkurence sílí každý den a reálný svět se s tím internetových čím dál tím více prolíná.
Pokud prodáváte koncovým zákazníkům, bez ovládnutí digitálního marketingu nabíráte obrovskou konkurenční nevýhodu, která vás dříve nebo později může potopit.

  1. Pokud nevěříte v placenou reklamu a hledáte metody získávání návštěvnosti zdarma.
    Neustále narážím na poutavé články o tom jak získat návštěvnost zdarma pro vaše stránky.

Jak získat lidi, aby vás zadarmo propagovaly. Jak už nikdy nebudete muset vyhazovat peníze za reklamu, protože díky tomuhle triku získáte návštěvníky zdarma.

Zní to úžasně, ale dlouhodobě to nefunguje.

Organický dosah je mrtvý. Smysluplná affiliate propagace stojí spoustu času a peněz a nese svoje rizika.

Jak je to skutečně s návštěvnosti zdarma se můžete podívat v tomto článku:

Nejlepší cesta jak dlouhodobě navýšit tržby ve svém podnikání je naučit se jak dělat online reklamu s pozitivní návratností investic.

Hledat návody o návštěvnosti zdarma je ztráta času, to si radši zajděte do kina nebo na procházku, výsledek bude stejný, akorát to bude lépe strávený čas.

Jste pořád se mnou? Skvěle! Co zde tedy můžete očekávat?

Dozvíte se konkrétní kroky pro nasazení reklam s vysokou návratností.
Přinášíme to nejlepší, ověřené postupy a metody ze zahraničí, které zde ještě otestujeme a upravíme tak, aby přinášely maximální výsledky v České republice a na Slovensku.
Tyto metody vám předáme ve srozumitelné formě, abyste věděli, co je třeba udělat, ale také jak to udělat. Pro aplikaci postupů nemusíte být velká korporace s milionovými rozpočty na marketing.
Náš projekt nestojí na prodeji informačních projektů jako od mnohých jiných v oboru, kterých chybí praktická zkušenost. Naší hlavní činností je každodenní správa online kampaní pro klienty.

Nečekejte polévku pro duši…

Možná jste se již zúčastnili různých kurů, ze kterých jste odcházeli nadšení a motivovaní se skvělým pocitem, že teď už všechno půjde samo, ale druhý den ráno jste se vzbudili a byli jste tam kde předtím.

Neprodáváme motivační školení, všechny kurzy obsahují strategie vedoucí k jediné věci a tou je předvídatelné navýšení tržeb ve vašem podnikání.

Jak nám můžete důvěřovat, že víme, co děláme?

Nejsnadnější a nejchytřejší možností je podívat se na náš blog. Získáte na něm hodnotné informace zdarma a sami se přesvědčíte, jestli víme, o čem mluvíme.

Díky a přeji Vám mnoho úspěchů ve vašem podnikání

Matěj Ulvr v naší společnosti pracoval od 01.10.2015 do 31.05.2017 na pozici on-line specialisty. Měl na starosti výkonnostní kampaně, kde jsme od jeho nástupu zaznamenali citelné posílení jejich výkonu. Přínos byl především u placených kampaní na Facebooku, kde přesné cílení s častou optimalizací reklam přinášelo vysokou návratnost investovaných prostředků.

Ing. Stanislav Zima

Marketingový ředitel, EXIM tours, a.s.

Zajímá vás jak jsem se dostal k ziskovým kampaní a jaké je pozadí vzniku projektu Digiforce? Zde si můžete přečíst můj osobní příbeh.

Lidé v Digiforce:

Matěj Ulvr

Matěj Ulvr

Online stratég a zakladatel Digiforce

Jeho posláním je pomoci vám růst díky efektivnímu využití výkonnostního online marketingu. Přečtěte si více o tom, jak se dostal k ziskovým online kampaním.

Ing. Jiří Truneček

Ing. Jiří Truneček

PPC speacialista a expert na výkonnostní Facebook marketing

Jiří se specializuje především na výkonnostní online kampaně pro menší firmy, kde se klade velký důraz na návratnost investovaných prostředků. Mezi jeho domény patří především kampaně na sítích Sklik, Google Ads a výkonnostní kampaně na Facebooku.

Pro dotaz ohledně správy kampaní:

11 + 15 =

Naším posláním je pomáhat menším a středním firmám navyšovat tržby, díky efektivnímu využití výkonnostního online marketingu. Přinášíme vám ty nejlepší ověřené postupy a metody zaměřené na získání co nejvyšší návratnosti z reklamních kampaní.

© 2018 digiforce, s.r.o.®

SLEDUJTE NÁS