Pro první zájemce 3x online trénink a poštovné ZDARMA!
Lidé se běžně domnívají, že reklama automaticky vydělává firmám peníze.
Skutečnost je taková, že po prvním investování do reklamy čeká řadu podnikatelů nepříjemné vystřízlivění. Velké množství reklamních kampaní nejenomže nedosáhne zisku, ale stěží si vydělá na pokrytí nákladů.
Pokud vám dosud reklama a marketingové činnosti nepřinášely očekávané výsledky, není to vaše vina.
Trh je nasycený a reklamní prostor na internetu se neustále zdražuje. Průměrný uživatel je denně bombardován tisíci reklamních sdělení, v důsledku čehož si vyvinul reklamní imunitu.
Reklama tak nefunguje jako dřív, nestačí dát o svých produktech vědět a doufat, že to někoho osloví.
Jako majitel firmy máte velmi malou šanci dostat se ke správným informacím. Školitelé a lektoři marketingových strategií jsou ve většině případů zaměstnanci velkých agentur spravující kampaně pro obrovské korporáty s gigantickými rozpočty.
Mezi strategií pro malou firmu, která potřebuje dělat marketing ziskově, a strategií pro nadnárodní korporát, jehož cílem je formovat podvědomí masové veřejnosti, je propastný rozdíl.
Většina informací z marketingu, ke kterým se dostanete, tak nemá nic společného s navyšováním tržeb a zisků. Učí se tzv. „marketing korporátní“, hraje se na efekt, nikoli na efektivitu.
Právě proto je tato kniha jiná, vychází z dlouholeté praxe a investování milionů korun z vlastní kapsy do kampaní partnerských projektů.
Protože nás každá chyba stála vlastní peníze, byli jsme nuceni vytvořit systém,
jehož dodržení nám v podstatě garantuje úspěch, tedy dosažení vysoké návratnosti.
Tak vznikl systém 7 pilířů, který vám pomůže získávat zákazníky z internetu
a prosperovat i s neustále se zdražujícím reklamním prostorem.
Nejedná se o „marketing korporátní“, ale zapomeňte také na příliš agresivní „výkonnostní internetový marketing“. Kampaně musí vydělávat, ale ne tak, aby vám z nich bylo nevolno.
Proto také v knize zjistíte, jak předvídatelně budovat a rozšiřovat vaši značku jako vedlejší produkt již ziskové kampaně.
Nasazení této strategie nevyžaduje milionové ani statisícové rozpočty.
V první části si představíme 4 pilíře tvořící základy pro ziskový systém marketingu. Již samotné využití těchto pilířů vám poskytne značnou konkurenční výhodu, která vás bude provázet po celou dobu podnikání.
V úvodní kapitole se podíváme na skryté příčiny, proč lidé skutečně utrácí peníze.
Odhalíme základní psychologické principy, které nesmíte při marketingu nikdy porušit – pokud to uděláte, okamžitě začnete přicházet o peníze.
V druhé kapitole se dozvíte, jak si vybrat správnou tržní niku a identifikovat ideální zákazníky. Poznání trhu a ideálních zákazníků je stěžejním pilířem ziskového podnikání, bez kterého nelze předvídatelně vybudovat úspěšnou značku a zvolit účinné marketingové strategie.
Bez značky jste jenom prodejce komodity a při prodeji komodit vyhrává ten, kdo prodává nejlevněji. Pokud si chcete i v konkurenčním prostředí udržet vysoké marže, musíte budovat značku, kterou si zákazník zamiluje. V této kapitole se dozvíte, jak to udělat, aniž byste při tom prodělali kalhoty.
Zákazníci nekupují nejlepší produkty, ale produkty, jejichž hodnotě a přínosům dokáží nejsnáze a nejrychleji porozumět. Naučíte se komunikovat přínosy vašich produktů atraktivní a srozumitelnou formou, které budou zákazníci věnovat pozornost.
V druhé části objevíte přesný postup, jak zavést do vašeho podnikání ziskový systém marketingu. Cílem tohoto systému je proměnit každou korunu investovanou do marketingu na pět, deset, možná i dvacet korun výnosů.
Dozvíte se, jak vytvořit systém, který bude spolehlivě měnit návštěvnost vašich stránek na kvalitní databáze (potenciálních) zákazníků nažhavených nakupovat. Tento systém není žádnou novinkou, a zatímco pro některé firmy funguje jako nevyčerpatelný zdroj nových zákazníků, jiné si na něm vylámaly zuby. V této kapitole se dozvíte, jak tento systém nastavit správně tak, aby se vám budování databáze automaticky ihned částečně nebo dokonce úplně zaplatilo.
V šesté kapitole se dozvíte, jak potenciální zákazníky v databázi proměnit na zákazníky platící, kteří zůstávají a dále doporučují. Získáte také přesné postupy, jak zvýšit frekvenci, hodnotu a množství objednávek každého zákazníka, což je nejrychlejší cesta ke skokovému navýšení zisku.
Poslední částí skládanky je přivést do vašeho systému tu správnou návštěvnost za tu nejlepší cenu. Dozvíte se, jak díky správné kombinaci organické a placené návštěvnosti přivést z internetu záplavu zákazníků do vašeho podnikání.
Ne všichni zákazníci jsou si rovni. Získání těch správných zákazníků není náhoda, ale předvídatelný proces!
Abyste je mohli získat, musíte nejdříve vědět, kdo přesně jsou, a poznat skutečné, často skryté příčiny, proč nakupují.
V tomto video tréninku si ukážeme, jak identifikovat a přitáhnout do vašeho podnikání 20 % zákazníků, kteří přináší 80 % zisku.
Společně si vypracujeme profil vašeho ideálního zákazníka/klienta, který si následně můžete vytisknout, abyste ho mohli použít při tvorbě marketingových kampaní.
Základy tohoto postupu jsem před lety objevil na školení jednoho z nejlepších marketérů na světě, které stálo několik tisíc dolarů.
Strukturu jsem vyladil pro naše tržní prostředí a od té doby ji používám jako základní kostru prodejní prezentace jakéhokoliv produktu.
Je to velmi jednoduchý, ale přesto neuvěřitelně účinný nástroj, jak prodat cokoliv.
Nejenomže má skvělé prodejní výsledky, které strčí do kapsy naprostou většinu copywriterů, ale ušetří vám obrovské množství času při tvorbě prodejních textů, prezentací, stránek, webinářů a videí.
Dokonce funguje skvěle i pro osobní prodejní schůzky.
Takže jestli jste si někdy lámali hlavu s tím, jak úspěšně odprezentovat (prodat) jakýkoliv produkt, tak tato struktura vám nesmírně zjednoduší život.
Jak zařídíte, aby v dnešní době reklamního zahlcení zákazník vaše sdělení viděl, slyšel a pochopil z něj, proč potřebuje právě vaše produkty?
Nejlepší formou komunikace vaší značky je vtáhnout zákazníky do silného příběhu. Že příběh prodává, jste pravděpodobně slyšeli mnohokrát.
Jak ho ale odvyprávět tak, aby skutečně prodával, ve světě, kde je těžké udržet pozornost roztěkaného publika i pár vteřin?
V této video lekci si podle návodu ve 4 krocích vytvoříte silný příběh vaší značky.
Příběh, který prorazí všudypřítomný reklamní rámus a získá si pozornost cílového publika.
Tento příběh můžete následně šířit jako sérii sdělení prostřednictvím moderních platforem a sociálních sítí.
Děkuji, že jste si našli čas na přečtení této stránky, a věřím, že se vám kniha bude líbit!
Jmenuji se Matěj Ulvr a od roku 2012 pomáhám firmám navyšovat tržby pomocí efektivního využití online marketingu.
V průběhu let jsem spravoval nespočet online kampaní pro tuzemské i zahraniční firmy mnoha velikostí a zaměření.
Po tisících hodin strávených nastavováním, správou a vyhodnocováním marketingových kampaní mi bylo zřejmé, že všechny ty úspěšné kampaně mají podobné rysy a kopírují totožné principy vedoucí k úspěchu.
Tak vznikl systém 7 pilířů. Soubor principů a postupů, jejichž dodržení nám zaručovalo dosažení nejvyšší možné návratnosti investovaných prostředků.
Ručím za to, že v knize najdete vše co jsem vám slíbil a mnoho dalšího. Pokud nebudete z jakéhokoli důvodu spokojeni, stačí dát vědět mému týmu na e-mail: a my vám zašleme peníze zpět.
Upozornění: Všechny informace poskytované na stránkách www.digiforce.cz jsou určeny výhradně ke studijním účelům témat týkajících se online marketingu a reklamy. To platí i pro všechny prodávané vzdělávací produkty. Marketingové strategie a taktiky prezentované na webu a v produktech nám přináší skvělé výsledky.
Nemůže vám tyto výsledky garantovat a ani vám je neslibujeme, protože jejich dosažení závisí na řadě faktorů. Výsledky budou výrazně ovlivněny vaší zkušeností, situací na trhu, pracovní nasazením vás a vašeho týmu, poptávce po vašich produktech, cenách médií marketingových platforem a mnoha dalšími faktory.
Upozornění: This site is not a part of the Facebook platform or Meta. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of the Meta corporation.
Tato stránka není součástí platformy Facebook nebo Meta. Tato stránka také NENÍ podporována Facebookem a to jakýmkoliv způsobem. FACEBOOK je chráněn ochrannou známkou korporace Meta.